نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
واکنش دیبالا به پیشنهاد بارسا

واکنش دیبالا به پیشنهاد بارسا

در ماه های اخیر، صحبت های زیادی در رابطه با انتقال پائولو دیبالا ستاره ی آرژانتینی تیم یوونتوس به باشگاه بارسلونا شنیده شده و حتی برخی منابع از مذاکره مدیران بارسا با مدیر برنامه های این بازیکن خبر دادند.

 

این شایعات که هر روز بیشتر می شد، باعث شد تا دیبالا سرانجام واکنش نشان دهد.

 

سوپر استار تیم یوونتوس در این رابطه گفت:

 

اینها یک سری شایعات بی اساس هستند. من رابطه ی فوق العاده خوبی با تیم یوونتوس دارم و توجهی به این شایعات ندارم.

 

یوونتوس:

 

من وابستگی زیادی به پیراهن تیم یوونتوس دارم و می خواهم برای مدتی طولانی در این باشگاه بمانم و بخشی از تاریخ این تیم شوم.

 

سوپر کاپ:

 

ما می خواهیم اولین جام فصل را در مقابل میلان به دست بیاوریم و شکست مقابل این تیم در سن سیرو را نیز جبران کنیم.

 

پوگبا:

 

ما هنوز با هم در ارتباط هستیم و جای خالی او در تیم احساس می شود. دلمان برای او تنگ شده و بدون شک او نیز چنین حسی دارد. کافی است به جایگاه یووه و منچستر در جدول رقابت ها نگاهی بیندازید.

 

الگری:

 

رابطه ی فوق العاده خوبی با هم داریم و او همیشه توصیه های مفیدی به من می کند. وقتی با او صحبت می کنید، احساس بسیار خوبی دارید.

 

یوونتوس - رم :

 

جدول می گوید که رم بر ضد یوونتوس است اما در واقع ضد یوونتوسی های بسیار زیادی وجود دارند. در سال های اخیر تنها ما قهرمان شده ایم و ضد یووه بودن طبیعی است. اگر در این دیدار ما پیروز شویم، حرف های زیادی برای حریفان خواهیم داشت.

 

توتی :

 

او قسمتی از تاریخ فوتبال است. من همیشه به ستایش او پرداخته  ام. زمانی که در پالرمو بازی می کردم، پیراهن او را گرفتم.

 

پیانیچ :

 

او به خوبی برای این مسابقه آماده شده است. او در مقابل لیون که تیم سابقش بود نیز بازی کرد و مشکلی نبود. او یک بازیکن حرفه ای است. ما با او شوخی می کنیم و در تمرینات از او سوال می کنیم که آیا واقعا ناینگولاین با تو صحبت نخواهد کرد ؟ ولی میرالم جوابی نمی دهد

 

آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا :

 

من علاقه ای ندارم تا این موضوع را یک رویا بنامم زیرا در رویا شما زمانی از خواب بیدار خواهید شد و همه چیز به پایان می رسد. اجازه دهید در مورد هدف هایمان صحبت کنیم، ما می خواهیم به فینال لیگ قهرمانان در کاردیف برسیم و ششمین اسکودتوی متوالی خود را نیز فتح کنیم. 

 

انتقادات از یووه به دلیل سبک بازی :

 

ما صدرنشین سری آ هستیم و در لیگ قهرمانان اروپا نیز به عنوان صدرنشین به مرحله ی بعدی صعود کردیم. باید کاری فراتر از این را انجام می دادیم ؟ این درست است که در بعضی از مواقع ما نمایش خوبی نداریم ولی نباید فراموش کنیم که ما تغییرات بسیار زیادی داشته ایم و این موضوع بر روی عملکرد ما تاثیر خواهد گذاشت.

 

گل های زیاد ایگوایین و انتقاد از او :

 

این موضوع هم بسیار عادی است، زیرا بازیکنان بزرگ همیشه مورد انتقاد قرار می گیرند و حتی می بینیم که از مسی هم انتقاد می شود. او کمک زیادی تا اینجای کار به یووه کرده و از بودن در یووه بسیار خوشحال است. من همواره در تلاش هستم تا از او یاد بگیرم.

 

حضور همزمان با مانژوکیچ و ایگوایین در میدان :

 

در دیدار دوستانه مقابل اسپانیول ما این موضوع را تمرین کردیم و البته برای چند دقیقه در دیدار مقابل تیم دینامو زاگرب. ما می توانیم این کار را انجام دهیم زیرا توانایی های متفاوتی داریم.

 

لیونل مسی :

 

او الگوی من بوده و رویای بازی در کنار او را داشتم. اولین بازی برای تیم ملی آرژانتین در کنار او فراموش نشدنی است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: